본문 바로가기

카테고리 없음

Lim Kim - Yellow

Yellow

 

i fire the bomb

나는 폭탄에 불을 붙여.

Asuka told me

아스카가 내게

i we the kumi for girls.

나, 우리는 여자아이들 패거리라고 했지.

Wear fuku with the rose

장미 장식의 옷을 입고

am defining my own.

내가 누구인지 정의해주지.

 

We do it like no other man.

우리는 남자의 다름이 아냐.

i'm just being me.

나는 그냥 나지.

Asian girls sing like me

아시아 여자아이들은 나처럼 노래해

They singin' like a queen.

그들은 여왕처럼 노래하지.

 

i fire quiet.

나는 조용히 불을 붙이지만,

but flames up high.

불꽃은 높이 치솟지.

and i fly high.

그리고 나는 높이 날아올라.

Blow your pants on fire.

니들 바지에 불을 붙이지.

fly (i go fu fu ta) shimai la la layo

날아간다. 저 끝까지. 라라라

Yellow, Yellow, Yellow, Yellow, Yellow

 

Feel me? See me? Queen

내가 느껴져? 내가 보여? 여왕인

I choose my own fucking seat

내가 앉을 자리는 내가 골라.

 

Yellow, Yellow, Yellow, Yellow, Yellow

Feel me? See me? Queen

I choose my own fucking seat

We yellow, We yellow, We yellow, We yellow

See who’s the fucking queen

See who’s the fucking queen

 

I burn their lips in bright pink.

나는 그들의 입술을 밝은 핑크로 태우지.

my flavor’s like wasabi.

나의 맛은 마치 고추냉이 같지.

It's not your typical taste.

네가 평상시 아는 맛은 아닐 거야.

our style lookin’ so kawaii.

우리 스타일은 꽤 귀여워 보이긴 해.

i’m switching rules get money.

나는 돈을 버는 규칙을 바꿀 거야.

was born in flame.

화염 속에 태어났고,

untamed as wild state,

야생처럼 길들여지지 않았지.

i'll never bow to you. (Bang)

내가 너한테 절할일은 없을걸

(this is Asian phenomenon)

아시아의 현상입니다.

yellow female strikes back.

동양여성이 반격한다.

my hair's growing thick as desire.

내 머리카락은 내 야망만큼 두꺼워지고 있지.

 

We living dreams,

우리는 꿈에 살고

making dreams fuck yeah,

꿈을 만들지 젠장.

we’ll be ahead of the game.

우리가 게임을 좌지우지하지.

Yellow, Yellow, Yellow, Yellow, Yellow

Feel me? See me? Queen

I choose my own fucking seat

Yellow, Yellow, Yellow, Yellow, Yellow

 

Feel me? See me? Queen

I choose my own fucking seat

We yellow, We yellow, We yellow, We yellow

See who’s the fucking queen

봐, 누가 그 빌어먹을 왕이지?

See who’s the fucking queen lalalala~~

Shoot flames

불꽃을 쏘자.

I’m the queen from the east

나는 동양에서 온 왕이야.

Queen of east and the west

동서양의 왕이지.

We the ninja

우리가 그 닌자야.

Pushing boundaries (pushin’) cut sharp , shoot , swing Yeah we armed in

경계를 밀어내고, 날카롭게 자르고, 쏘고, 뒤흔들지, 그래 우리는 무장했어.

the weapons cut sharp , shoot , swing

날카롭게 자르고, 쏘고, 뒤흔들어

Female fighter throwing rebellious ball

반역의 공을 던지는 여전사들아.

Break domes of male dominance

수컷들 지배하의 유리천장을 깨뜨리자.

We Yellow, We Yellow, We Yellow

Break domes of male dominance

We Yellow, We Yellow, We Yellow

See who’s the fucking queen

See who’s the fucking queen

We Yellow, We Yellow,

We Yellow

See who’s the fucking queen

See who’s the fucking queen

Who’s the fucking queen?

Cold blooded girl Boss bloods in my bone

차가운 걸 보스의 피가 내 뼈 안에 흐르고 있어.

Break chains

사슬을 끊어.

make it loud your inner voice

네안의 목소리를 높여.

make it loud your inner voice Wild storm , can’t keep out calm.

I’m the Yellow killa

나는 옐로 킬러.

 

대단한 실험정신이다.

이 나이에 멋져보이는 이유는??

인간 삶의 본질은 '홀로' 와 '더불어' 다.    무엇을 택할 것인가는 자유지.

 

Source: Musixmatch